Vinn konsertbilletter til Topp 1000 Live!

Nå har du en unik mulighet til å skaffe deg GRATIS konsertbilletter til Radio Norges kjempeshow – Topp 1000 Live!

Showet som gjennomføres på Rockefeller i Oslo onsdag 19. oktober 2011 er en hyllest til tidenes Topp 1000 liste fra populærmusikkperioden 1970-tallett og frem til i dag. Her vil du få oppleve mange av dine favorittlåter fremført av store norske og internasjonale artister som blant annet Little Steven/Steven Van Zandt (Kjent fra Bruce Springsteens E Street Band), TNT, Åge Sten Nilsen og mange flere. I tillegg vil det også bli spennende innslag fra Radio Norges Morgenklubben med Henriette Lien, Øyvind Loven og Geir Schau. Dette blir en spektakulær og underholdende helaften med låter fra Queen, Kiss, Metallica, Pink Floyd, Bruce Springsteen og mange mange flere. Følg med for oppdatert showprogram på Radio Norges nettside >

Hele 20 heldige vinnere får konsertbilletter!

Slik deltar du i konkurransen:

Alle som er registrert på Rockman senest innen onsdag 10. oktober blir med i konkurransen der vi trekker ut 10 heldige vinnere som får konsertbilletter til seg selv + en venn. For å registrere deg på Rockman: Trykk her>

NB! Det er 18 års aldersgrense for å kunne delta i denne konkurransen!

Alle vinnere vil bli kontakten via e-mail. De heldige vinnere blir også annonsert her på Rockman i løpet av torsdag 11. oktober!

Når du har registrert deg kan du også opprette din egen musikkblogg som du kan bruke for å komme i tett kontakt med artister og tusenvis av musikkglade mennesker for å spre din musikkglede. Her kan du bl.a. skrive om din favorittmusikk, legge ut youtube musikkvideoer, laste opp og dele dine musikkbilder osv. les mer > Og det beste av alt….det er helt gratis!