Sjekk ut disse artistene!

Vi er inne i en fantastisk musikalsk tid dere! Norsk rock og blues «blomstrer» som aldri før! Det gnistrer av god musikalsk energi fra scener, garasjer og kjellerer i alle kriker og kroker over hele Norge. Hvorfor?……Folket er dritt lei av uekte listefyll med populærmusikk som konsumeres inn det ene øret og spys ut av det andre. Vi vil ha ekte musikk som er skapt fra et ekte musikalsk hjerte. Vi vil ha musikk som treffer oss i sjelen, ekte feeling, svette trommesoloer, gitarriff som starter dypt i kroppen, pumpes gjennom musklene og føres ut via gitarstrengene med følsomme fingre. Vi vil ha rock og blues med alle sine sjangere. Et mangfold av musikk som nettopp er eksponenten for ekte musikk – skapt fra et ekte hjertet.

Rockman er til for deg som elsker musikk. I tiden fremover vil du kunne få møte massevis av spennende artister som etablerer sin egen musikkblogg her på Rockman. Allerede nå kan du sjekke ut spennende artister og deres musikkblogg som er etablert her på Rockman. Hundrevis av flere band er på gang. Artistene venter på deg og gleder seg til å få presentere sin musikk og ikke minst svare på spørsmål fra deg i kommentarfeltet i deres egen musikkblogg. Trykk på bannere nedenfor for direktelink til deres musikkblogg:

Er du en artist eller medlem av et band og gjerne vil etablere en musikkblogg på Rockman? Send mail til: rockman@rockman.no

Ikke etablert din musikkblogg ennå? Etabler din egen musikkblogg allerede i dag! og kom i tett kontakt med artister og tusenvis av musikkglade mennesker for å dele din musikkglede. Her kan du bl.a. også skrive om din favorittmusikk, legge ut musikkvideoer/klipp som du finner på youtube, laste opp og vise frem dine konsert, festival eller andre stemningsfulle musikkbilder osv. Og det beste av alt….det er helt gratis og du kan også vinne “bøttevis” med kule premier! For å etablere din egen: Trykk her>