Spennende nyhet til alle musikkelskere!

Rockman lanserer i disse dager en helt ny og spennende oppgradert musikknettside for å skape ytterligere nærhet mellom alle som er glad i musikk. Visjonen er å videreføre samt styrke gleden blant millioner av musikkglade mennesker til å dele sin musikkglede med sine likesinnede og ikke minst skape en enda tettere nærhet til enkelte artist. I tiden fremover kan du glede deg til en rekke nye spennende elementer som vil bli etablert her på Rockman, nettopp for å kunne bidra til å styrke dette vesentlig.

Den nye Rockmansiden som du nå ser er trinn 1 i etablering av flere nye spennende elementer.

Allerede idag kan du etablere din egen musikkblogg her på Rockman > . Ved å etablere din egen musikkblogg så kan du blant annet laste opp dine egne artistbilder, konsertbilder, stemningsbilder både fra konserter og festivaler som du har deltatt på og ikke minst skal delta på fremover. Skrive med dine egne ord om den store musikkgleden du har hatt og del dette med alle oss andre. Andre spennende tips kan være og skrive egne omtaler for å fortelle om dine favorittband og favorittalbum. Kanskje du også har noen gode tips som du ønsker å dele om spennende ukjente både norske og internasjonale band?  Informasjon om spennende konserter fremover er også noe som alle musikkelskere vil ha stor glede av å få tips om. M.a.o. ALT som berører musikk er ALLTID spennende for ALLE å bli informert om. Etabler din musikkblogg allerede i dag: Trykk her>

Fremover vil det også fortløpende bli etablert bl.a. egne artistblogger. Da vil du kunne kommunisere direkte med artistene når du da har registert deg med din egen musikkblogg her på Rockman. Så….du har ingen tid å miste. Registerer deg i dag!, så er du allerede klar til å ta en musikkprat direkte med artistene som om kort tid vil bli etablert fortløpende. Informasjon om bl.a. artisbloggene vil du etterhvert finne på Rockman førstesiden.

Allerede nå kan du sjekke ut det meget spennende norske rockebandet Djerv sin egen Rockman musikkblogg: Trykk her>

Djerv er en av mange spennende artister under årets Norway Rock Festival. Norway Rock festival har selvsagt også etablert sin egen Rockman musikkblogg: Trykk her>. Mange norske spennende musikkfestivaler vil også etterhvert gjøre det samme!

Er du en artist eller medlem i et band, representerer en festival eller konsertarrangør som ønsker å få etablert din/deres egen musikkblogg her på Rockman? Send en mail til: rockman@rockman.no med din informasjon, så blir dette ivaretatt og etablert. NB! Skriv musikkblogg i emnefeltet!

Hva synes du om den nye Rockmansiden?

Skriv gjerne dine kommentarer nedenfor. Kom gjerne også med gode tips og ønsker om tilleggselementer som du kunne tenke deg å finne på Rockman. Alle kommentarer vil bli lest og ønsker notert. Kanskje vi kan klare å innfri dette også? You never know! 🙂

Spre gjerne gladnyheten om de spennende nye mulighetene på Rockman til alle dine musikkglade venner!