Hvordan opplevde DU festivalsommer 2011?

Festivalsommeren er vemodig nok over for i år. Men..tiden går heldigvis fort, og snart er vi i full gang igjen med spennende konsert og festivalopplevelser over hele Norge. Bak de fleste både store og små musikkfestivaler står det mange ildsjeler og frivillige dugnadsarbeidere som jobber iherdig gjennom hele året for å planlegge og gjennomføre flotte konsertopplevelser for alle oss musikkfestivalelskere. Mange av festivalarrangørene er allerede i full gang med planleggingen av neste års arrangement. Nå kan DU og alle dine venner gi disse verdifull hjelp ved å gi konstruktive besvarelse og tilbakemelding i spørreundersøkelsen som følger nedenfor. Undersøkelsen er åpen for besvarelse frem til 30.09.2011 og resultatet vil i etterkant bli sendt ut til samtlige av festivaler som er nevnt i denne undersøkelsen. På denne måten vil disse kunne få verdifull tilbakemelding fra en vesentlig del av det norske festivalpublikum som kan brukes som stor hjelp i forbindelse med deres arrangementplanlegging. Resultater fra denne undersøkelsen vil også bli presentert her på Rockman i etterkant når undersøkelsen er avsluttet. På forhånd! Tusen takk for din hjelp!

Nedenfor følger direktelink til hver enkelt musikkfestival`s nettside som er lagt til denne spørreundersøkelsen:

Øyafestivalen >Norwegian Wood >Norway Rock Festival >Hovefestivalen >Odderøya Live >Oslo Live Festival >Notodden Blues Festival >Bergenfest >Rjukan Rockfestival >Midnattsrocken >Hamar Music Festival >Skånevik Bluesfestival >Steinkjer festivalen >Infernofestivalen >Metal Merchants Festival >Namsos Rockfestival >Karmøygeddon >Dalane Bluesfestival >Bluescamp >Glopperock >Eggstockfestivalen >Tahiti-Festivalen >Sommerfestivalen >Bygdalarm >Trænafestivalen >Stavernfestivalen >Værøyfestivalen >Slottsfjellfestivalen >Buktafestivalen >Jorddunst Rockfestival >Ranglerock >Malakoff Rockfestival >Canalstreet >Rockart Festivalen >Månefestivalen >Eikerapen Rootsfestival >Raumarock >Kanalrock >Aronnesrocken >Pstereo >Parkenfestivalen >Drammen Elvefestival >Hole On The Sky >Rått og Råde >Døgnvillfestivalen >Blues In Hell >Fjellparkfestivalen > , Storåsfestivalen > .

Spre din musikkglede! Etabler din egen musikkblogg her på Rockman! og kom i tett kontakt med artister og tusenvis av musikkglade mennesker for å del din musikkglede. Her kan du bl.a. også skrive om din favorittmusikk, legge ut musikkvideoer/klipp som du finner på youtube, laste opp og vise frem dine konsert, festival eller andre stemningsfulle musikkbilder osv. Og det beste av alt….det er helt gratis!

For å lese mer om hvordan du etablerer din egen musikkblogg: Trykk her >